Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Το χλιδάτο σπίτι του Γιώργου Τσαλίκη


«Δεν θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώσουν και να γίνουν κακομαθημένα. Είναι πολύ καλό που ξέρουν την τάξη και την θέση των πραγμάτων. Άλλωστε και οι δικοί μου γονείς έτσι με μεγάλωσαν. Φυσικά δεν είμαι υστερικός με την καθαριότητα και την τάξη. Αν θέλουν να παίξουν στον κήπο, να λερωθούν με λάσπες, να φωνάξουν, να ουρλιάξουν, είναι ελεύθεροι να το κάνουν» δηλώνει ο Γιώργος Τσαλίκης σε γνωστό περιοδικό για χάρη του οποίου άνοιξε την πόρτα του σπιτιού του και φωτογραφήθηκε στις Fendi πολυθρόνες του.

Το σπίτι είναι ιδιαίτερα καλαίσθητο και φτιαγμένο με ακριβό γούστο. Play room για τα παιδιά και χαμάμ για το ζευγάρι είναι ορισμένα από τα δωμάτια που περιλαμβάνει το σπίτι του τραγουδιστή.


«Τα παιδιά ξέρουν πολύ καλά πως όταν έρθει η ώρα να μπουν στο σπίτι, θα βγάλουν τα παπούτσια τους και θα μπουν απευθείας στο μπάνιο. Δεν είμαι αυστηρός ούτε υστερικός με αυτά τα θέματα. Άλλωστε ξέρεις πόσες φορές έχω ξεσκατίσει τα παιδιά μου πάνω στις Fendi πολυθρόνες του σαλονιού; Δεν με νοιάζουν αυτά τα πράγματα, όσο το να σέβονται κάποια όρια.» ανέφερε.

Και συνεχίζει: «Κάθε μέρα πηγαίνω στο spa room, μπαίνω στο χαμάμ και κάθομαι λίγη ώρα, αφού εκτός το ότι μου κάνει καλό στο σώμα, αφαιρώντας τις τοξίνες με τον ιδρώτα, είναι ευεργετικό και για την φωνή μου με τους υδρατμούς που παράγει.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου