Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Έλενα Παπαβασιλείου Διαψεύδει τις φήμες


Έλενα Παπαβασιλείου-new-2
Για τη συνεργασία της με την Ναταλία Γερμανού μίλησε για ακόμα μια φορά η Έλενα Παπαβασιλείου, στην κάμερα του Star και διέψευσε και πάλι πως οι σχέσεις της με την οικοδέσποινα του «Μες την καλή χαρά» δεν είναι καλές.

Η γνωστή παρουσιάστρια δήλωσε πως είναι «Μες την καλή χαρά»: «Κάθε εβδομάδα είναι και πιο όμορφα. Πραγματικά, κάθε αλλαγή θέλει και προσαρμογή, αλλά είμαστε πολύ καλά. Όλα αυτά που λένε δεν συμβαίνουν» είπε.

«Εγώ κάνω αυτό που μου ζήτησε το κανάλι. Να συμμετέχω στην εκπομπή της Ναταλίας κι εύχομαι να δώσω στο ρόλο που μου έχουν δώσει, ό, τι καλύτερο μπορώ» συνέχισε αμέσως μετά και πρόσθεσε: «Είναι η Ναταλία η αρχηγός και είμαστε εμείς η ομάδα της».

Της λείπει η καθημερινή επαφή με το κοινό, μιας και τώρα παρουσιάζει εκπομπή μόνο τα σαββατοκύριακα; «Χαίρομαι που εξακολουθώ να κρατάω παρέα στον κόσμο. Δουλεύω όμως και μεσοβδόμαδα πρέπει να σου πω. Δεν ξυπνάω όμως πια 4.30 το πρωί, έχω λίγο παραπάνω χρόνο». Παραπάνω χρόνο δηλαδή για τον Αλιόσα Γκρίσιν; «Σίγουρα έχω περισσότερο» αρκέστηκε να πει χαμογελώντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου