Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

«Είμαι κομμωτής, όχι ηθοποιός»


Αν και ο Τρύφωνας Σαμαράς θα πρωταγωνιστήσει στη θεατρική παράσταση «Οι Απελπισμένοι» του Γιώργου Βάλαρη υπογράμμισε ότι δεν είναι ηθοποιός απλώς η πρόταση που του έγινε τον ενθουσίασε.

Από παιδί αγαπούσε την υποκριτική ενώ αποκάλυψε ότι έχει πάρει στα σοβαρά αυτό του το εγχείρημα. «Γενικά, το θέατρο είναι κάτι που αγαπούσα από μικρός. Πίστευα όμως ότι δεν είχα ταλέντο. Γι’ αυτό το σταμάτησα. Και η μαμά μου ήθελε να είμαι κομμωτής, για να έχω δουλειά». «Δεν είμαι ηθοποιός ούτε ανεβάζουμε τον Άμλετ. Αλλά σε αυτό που έχω να κάνω, θέλω να είμαι καλός. Το έχω πάρει σοβαρά».

Τέλος ξεκαθάρισε ότι δεν θα αλλάξει επάγγελμα απλώς ικανοποιεί ένα από τα όνειρά του. «Δεν αλλάζω επάγγελμα. Το επάγγελμά μου είναι κομμωτής. Απλά, το θέατρο μου αρέσει, γιατί ικανοποιώ το όνειρό μου και θέλω να το κάνω καλά, αλλά δεν θέλω να ασχοληθώ με την ηθοποιία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου