Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Χριστίνα Παππά: Μιλά για τον παρτενέρ της στο «Dancing»


Για τη συμμετοχή της στο «Dancing on ice», καθώς είναι ένα από τα δώδεκα διάσημα πρόσωπα που θα χορέψουν στον πάγο για το νέο φιλανθρωπικό talent show του ANT1, μίλησε η Χριστίνα Παππά.

Η 42χρονη ηθοποιός περιέγραψε τα σχόλια του γιου της, Δημήτρη. «Ο γιος μου μού λέει "ειλικρινά δεν μπορώ να το πιστέψω", μου είπε "μπράβο σου!". Χαίρεται πάρα πολύ για την προσπάθειά μου, γιατί ξέρει ότι είμαι φοβητσιάρα, πολύ φοβητσιάρα».

Όμως, αναφέρθηκε και στον παρτενέρ της στο «Dancing on ice»: «Ο παρτενέρ μου είναι πολύ γλυκό παιδί πραγματικά. Είναι πολύ ψηλός, αρχικά μου θύμισε τον πρώην σύζυγό μου. Μια ημέρα μού είπε, επειδή τον προσέχω πολύ, "είσαι η δεύτερη μου μαμά", και με συγκίνησε. Ο γιος μου είναι είκοσι έξι, ο παρτενέρ μου είναι είκοσι τρία, οπότε καταλαβαίνεις, είναι το παιδάκι μου το δεύτερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου