Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

«Η Eurovision είναι η καλύτερη στιγμή της ζωής μου»


Το εξώφυλλο του περιοδικού της ελληνικής ομογένειας της Αυστραλίας OPA! έχει τα χρώματα της… Καλομοίρας! Σε εκτενές αφιέρωμα στην ιδιαίτερα αγαπητή (και) στο εξωτερικό τραγουδίστρια, περιλαμβάνεται μια συνέντευξη όπου η Καλομοίρα μιλάει για το παρελθόν, το παρόν και το… μέλλον της!



Η zougla.gr την εξασφάλισε και σας την παρουσιάζει.

ΟPA: Πώς αποφάσισες να συμμετάσχεις στο Fame Story; Πώς άλλαξε από τότε η οικογενειακή σου ζωή;

Το αποφάσισα γιατί το παιδικό μου όνειρο ήταν να γίνω επαγγελματίας τραγουδίστρια και να κάνω συναυλίες σε όλο τον κόσμο! Στα 18 μου ήμουν φοβερά ενθουσιασμένη, είδα την ευκαιρία και την ακολούθησα! Ο στόχος μου ήταν να παραμείνω στο παιχνίδι για όσο το δυνατόν περισσότερο και στη συνέχεια η παραγωγή να με βοηθήσει να βγάλω το δικό μου CD.

Η ζωή μου πριν το Fame Story ήταν σχολείο-δουλειά και εξάσκηση για να γίνω τραγουδίστρια. Μόλις είχα κερδίσει μια υποτροφία στο Πανεπιστήμιο Adelphi για μουσικές σπουδές και παράλληλα εργαζόμουν στο εστιατόριο των γονιών μου, πηγαίνοντας όμως διαρκώς σε οντισιόν, έγραφα τραγούδια, συμμετείχα σε διαγωνισμούς… Έκανα ότι μπορούσα για να είμαι κοντά στον στόχο μου.

Η σχέση μου με τους γονείς μου και την αδερφή μου είναι πάρα πολύ στενές –είναι οι καλύτεροι μου φίλοι! Με την πάροδο των χρόνων μάλιστα έγιναν ακόμη πιο στενές…

Ποιες είναι οι διαφορές στη ζωή μεταξύ των ΗΠΑ και της Ελλάδας;


Η Ελλάδα είναι σίγουρα ένα πολύ πιο ήρεμο μέρος για να ζεις. Εννοώ, τις Δευτέρες και τις Τετάρτες τα μαγαζιά κλείνουν για διάλειμμα, ενώ την Κυριακή δεν δουλεύει κανείς! Έχει περισσότερο χρόνο για την οικογένεια σου, αλλά στις ΗΠΑ… αν και εκεί όλοι είναι διαρκώς απασχολημένοι, μου αρέσει ότι υπάρχει πιο πολύ οργάνωση. Εννοώ ότι όταν πηγαίνεις στην τράπεζα, εξυπηρετείσαι και έχει φύγει πολύ σύντομα!



Πώς ένιωσες που έγινε «όνομα», τόσο ξαφνικά;


Καταρχάς λατρεύω απόλυτα αυτό που κάνω! Είμαι ερωτευμένη μαζί του! Πάντα το έβλεπα πολύ σοβαρά και έδινα τον καλύτερο μου εαυτό για τον κάθε ένα από τους θαυμαστές μου!

Ήταν πολύ σημαντικό να ιεραρχήσω τις προτεραιότητες μου από την αρχή, γιατί δεν ήθελα να πάρουν τα μυαλά μου αέρα ή το εγώ μου να γίνει πολύ μεγάλο! Από τη στιγμή που επετεύχθη αυτό, όλα τα άλλα ήταν θέμα συνήθειας. Για παράδειγμα, ξέρω ότι όταν βγω έξω μπορεί να υπάρχουν παπαράτσι ή θαυμαστές, και για αυτό προσπαθώ να δείχνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό. Αυτό είναι κάτι στη ζωή μου που άλλαξε λόγω της δουλειάς, αλλά γνωρίζω ότι είναι μέρος αυτής και είμαι ευγνώμων για αυτό!

Πες μας λίγα λόγια για τον γάμο σου… Συνέβη πρόσφατα, σωστά;

Παντρεύτηκα στις 26 Σεπτεμβρίου και τώρα γιόρτασα την επέτειο του πρώτου χρόνου με τον σύζυγο μου, τον Γιώργο. Είναι τέλεια να είσαι παντρεμένη. Είναι τέλειο να έχεις πάντα κάποιον να σε στηρίζει. Ο Γιώργος είναι ο καλύτερος μου φίλος!

Ποια είναι τα σχέδια στο μυαλό της Καλομοίρας για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον; Κάτι… συναρπαστικό;
Προς το παρόν, κάνω κάποιες περιοδείες στην Αμερική και προωθώ το νέο μου τραγούδι «Η ώρα είναι τώρα» («Now is the Time»). Πριν λίγες εβδομάδες βγήκε και το βίντεο κλιπ. Επίσης δουλεύω και την ιστοσελίδα μου: kalomira.com. Θα προσθέσουμε πολλά πράγματα για τα κορίτσια και τις γυναίκες, σχετικά με συμβουλές και «κόλπα» για όλα όσα θέλουν να ξέρουν! Ανυπομονώ να τελειώσει!



Τι συμβουλή θα έδινες στους θαυμαστές σου αλλά και στους νέους, ανερχόμενους καλλιτέχνες;

Πρώτα από όλα… να είναι ο εαυτός τους! Αυτό είναι πολύ σημαντικό! Μην προσπαθείτε να είστε κάποιος που… δεν είστε! Σε αυτή την αγορά, ο κόσμος αγαπάει τους καλλιτέχνες που είναι αυθεντικοί. Οπότε όταν είστε ο εαυτός σας… είστε αυθεντικοί!

Επίσης, πηγαίντε σε μουσικές εκδηλώσεις και προσπαθήστε να γνωρίσετε τους μάνατζερ. Διαβάστε βιβλία και περιοδικά και δείτε τι κάνουν οι άλλοι. Να θυμάστε, πρόκειται για τη μουσική και για αυτό προωθείστε τη μουσική σας εκεί έξω με όλους τους τρόπους… Με μια ιστοσελίδα, με το facebook, το twitter, τα πάντα!

Αν έπρεπε να επιλέξεις μια αγαπημένη ανάμνηση από την πορεία σου έως τώρα, ποια θα ήταν αυτή;

H Eurovision! Η καλύτερη στιγμή της ζωής μου! Ήταν τεράστια τιμή να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στο διαγωνισμό του 2008 και νιώθω «ευλογημένη» που με επέλεξαν να το κάνω! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου