Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Ο Γιάννης Σπαλιάρας σκέφτεται τον γάμο..


Για το ενδεχόμενο να παντρευτεί μίλησε ο Γιάννης Σπαλιάρας σε πρόσφατη συνέντευξή του: «Με τρομάζει η μοναξιά. Σκέφτομαι να παντρευτώ αλλά όχι άμεσα. Είναι να σου τύχει κιόλας. Δεν σημαίνει ότι χτύπησε το ρολόι μου και όποια βρω μπροστά μου την παντρεύομαι και κάνω παιδί».

Όσον αφορά το επαγγελματικό του μέλλον, είπε στο περιοδικό «Λοιπόν»: «Περνάνε τα χρόνια, δεν κάνω πολλές δουλειές ως μοντέλο πλέον. Δεν νιώθω υποχρεωμένος να δηλώνω πότε ηθοποιός, πότε μοντέλο. Κάνω πράγματα που μου αρέσουν και περνάω καλά. Δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες. Στα 20 μου ήμουν και παρουσιαστής. Έχω δοκιμάσει πολλά πράγματα και μου έχουν προτείνει ακόμη και να τραγουδήσω. Διαλέγω αυτά που μου αρέσουν και πιστεύω ότι μου ταιριάζουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου