Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Αγγελική Ηλιάδη: Θέλει και δεύτερο παιδί


Συνέντευξη στην «Πρωινή Μελέτη» έδωσε η Αγγελική Ηλιάδη, η οποία παραδέχθηκε ότι ζει την ωραιότερη περίοδο της ζωή της.

Και πώς αλλιώς άλλωστε; Και ερωτευμένη είναι, και επιτυχία γνωρίζει, και σχέδια γάμου κάνει.

Βέβαια, ακόμα δεν έχει αρχίσει τις προετοιμασίες για τον γάμο, γιατί, όπως είπε και η ίδια, είναι ακόμα αρκετά νωρίς. Πάντως, με τον καλό της, Κώστα Μηλιωτάκη, είναι πολύ ερωτευμένοι, δεν τους αρέσει να προκαλούν, αλλά δεν κρύβονται κιόλας.

«Χαίρομαι που το μοιράζομαι με τον κόσμο, γιατί ξέρω ότι αυτοί που με αγαπούν χαίρονται πάρα πολύ για μένα» δήλωσε.

Η Αγγελική επανέλαβε για ακόμα μία φορά ότι θα ήθελε πάρα πολύ ένα δεύτερο παιδάκι.

«Αν μάθαινα τώρα ότι είμαι έγκυος, θα ήταν η δεύτερη ωραιότερη στιγμή της ζωής μου. Η πρώτη ήταν όταν έμαθα ότι είμαι έγκυος στον Μπάμπη μου. Το μωράκι, όποτε έρθει, είναι καλοδεχούμενο. Είναι κάτι που το θέλω πάρα πολύ, δεν θα σκεφτώ τη δουλειά μου, γιατί η δουλειά μου έχει μια συγκεκριμένη πορεία. Θα κάνω ένα μικρό διάλειμμα. Αυτό δεν σημαίνει κάτι και κάποιες φορές καλό είναι ένας καλλιτέχνης να κάνει ένα διάλειμμα» είπε η τραγουδίστρια, γιατί, όπως τονίζει, μπορεί η δουλειά της να είναι σημαντική, όμως η οικογένεια για εκείνη έχει μεγαλύτερη σημασία.

Η Αγγελική Ηλιάδη είπε, επίσης, ότι η σχέση της με τον Κώστα Μηλιωτάκη είναι πάρα πολύ όμορφη και τόνισε ότι οι δύο τους είναι συνάμα και φίλοι.

«Είναι όμορφο να είσαι φίλος με τον σύντροφό σου κα να συζητάς τα πάντα μαζί του» λέει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου