Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Η συνάντηση με τον Πέτρο Κωστόπουλο..


Ο Πέτρος Φιλιππίδης, καλεσμένος στο «Βράδυ» της Παρασκευής με τον Πέτρο Κωστόπουλο, μίλησε για τη ζωή του, την οικογένειά του αλλά και τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα .

Ο γνωστός ηθοποιός αναφερόμενος στη σχέση του με τις γυναίκες, αστειεύτηκε λέγοντας: «Δεν έχω θερμές στιγμές εγώ με τις γυναίκες. Δεν πάω με γυναίκες, πάω με το τρόλεϊ. [...] Εγώ δεν πάω με την δικιά μου, η δικιά μου πάει με μένα», ενώ την ανανεωμένη εξωτερική του εμφάνιση την απέδωσε στην πολιτική λιτότητας που έχει επιβάλει η κυβέρνηση.

Για τον 14χρονο γιο του που έχει πλέον τα πρώτα του φλερτ, αποκάλυψε: «Ήδη έρχονται (κορίτσια), έρχονται και πολύ φίλων και γνωστών παιδιά στο σπίτι», ενώ πρόσθεσε: «Νομίζω δεν μιλάει με κανέναν γι’ αυτά. Νομίζω μιλάει με τις ίδιες […] Δεν ανοίγεται πολύ εύκολα. Μόνο αν του ανοίξω εγώ την κουβέντα».

Όσο για τη σχέση του με τη θρησκεία, αποκάλυψε: «Δεν είμαι χριστιανός. Κάνω το σταυρό μου, λέω “ωχ! Παναγία μου”, λέω και τα άλλα με την Παναγία μου. Τα δεύτερα πιάνουν […] Είμαι προληπτικός γενικά. Όχι σκόρδο (δεν φοράω), δεν θέλω να βρωμάω. Έχω φυλαχτά όμως».

Επίσης, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις αριστερές πολιτικές του καταβολές: «Ήμουν και υπέρ κάποιου κόμματος κάποτε, του ΚΚΕ. […] Έχει κάποιες θέσεις οι οποίες είναι σοβαρές και σημαντικές. […] Είμαι κατά της βίας. Εγώ δεν έκανα τίποτα, οι άλλοι με δέρνανε. Χωρίς να ξέρω γιατί ουσιαστικά. Εμείς ως έφηβοι μεγαλώσαμε σε ένα περιβάλλον με φοβερό φόβο για την αστυνομία. Έχω φάει ξύλο άνευ λόγου. Και με λόγο έχω φάει ξύλο, επειδή πήγαινα σε διαδηλώσεις».

Πηγή: Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου