Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Γιατί έλειπε η Ανθούλα από το Τσαντίρι;


Η πιο φανατική θαυμάστρια του Λάκη Λαζόπουλου, η Ανθούλα, έλειπε από τις πρώτες εκπομπές του και η απουσία της γέννησε διάφορα ερωτήματα.

Η Ανθούλα μίλησε στην εφημερίδα «Espresso» για τον λόγο που την κρατάει μακριά από το Τσαντίρι.

«Δεν μπόρεσα να είμαι στις εκπομπές, επειδή πηγαινοέρχομαι στο νοσοκομείο για ένα πρόβλημα υγείας του άνδρα μου. Θα συνεχίσω να ακολουθώ τον Λάκη μου, όπου και να’ ναι, αλλά προς το παρόν πρέπει να είμαι δίπλα στον σύζυγό μου. Μιλάω πολύ συχνά με τον Λάκη. Το ότι δεν μπορώ να βρίσκομαι στο πλατό δεν σημαίνει πως δεν τον σκέφτομαι. Τον αγαπώ και τον παρακολουθώ. Τον ξέρω κοντά δέκα χρόνια τώρα και τον νιώθω σαν αδελφό μου, αφού, όταν τον χρειαστώ, βρίσκεται πάντα στο πλάι μου. Όταν με το καλό βγούμε από το νοσοκομείο, θα με δείτε και πάλι κοντά στον Λάκη». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου