Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

«Είμαι αθεράπευτα ρομαντική»


Εδώ και μερικούς μήνες η Έλενα Παπαβασιλείου είναι πολύ καλά στην προσωπική της ζωή, μια και ο έρωτας της για τον 28χρονο Αλιόσα Γκρισίν την έχει αναζωογονήσει.

«Είμαι ερωτευμένη αλλά προτιμώ να το ζω και να λέω πολύ λίγα γι΄ αυτό» δηλώνει σε συνέντευξή της στην Real Life και προσθέτει πως δεν αγχώνεται για τη δημιουργία οικογένειας: «Θέλω να κάνω οικογένεια κάποια στιγμή, αλλά μάλλον δεν έχει χτυπήσει το βιολογικό μου ρολόι. Πιστεύω πολύ στον θεσμό της οικογένειας και είμαι αθεράπευτα ρομαντική. Θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει το για πάντα μαζί».

Η Έλενα δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην «μεταγραφή» της στην εκπομπή «Μες την καλή χαρά»: «Κάθε αλλαγή θέλει και προσαρμογή και η αλήθεια είναι πως δεν βοήθησε ο ντόρος που δημιουργήθηκε. Πιέστηκα και στεναχωρήθηκα, αλλά τελικά αυτό που με βοήθησε ήταν ο χρόνος και κάποιες κουβέντες που έκανα με τους συνεργάτες μου».

Τέλος, δηλώνει πως ξαφνιάζεται όταν την αποκαλούν «sex-symbol», αφού όπως λέει «δεν αισθάνομαι έτσι, αλλά το κορίτσι της διπλανής πόρτας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου